Tuesday 24 January 2017



     Nový LEGO katalóg 2017

            24.1.2017 Dráčik Žilina



Nový LEGO katalóg je už k dispozícii pre zákazníkov na predajniach Dráčik. Včera som bola v meste vybaviť pre dcéru čipovú kartu na bezplatné cestovanie v Žiline pre deti 6 - 15 rokov, platnú od 1.2.2017. Išla som okolo predajne Dráčik, nakukla, pozrela, čo majú v Lego ponuke a hoci s malou dušičkou, predsa len som sa spýtala pani pri pokladni... nič som nekúpila, len som sa opýtala: "Prosím vás, LEGO katalóg, nový, už prišiel?" Pani na pokladni povedala, že práve dnes im ich dodali, zohla sa ku kartónovej krabici pri nohách a začala vyberať. "Môžem poprosiť 2 kusy?", nesmelo som sa opýtala. Zdvihla sa, podala mi 2 kusy Lego katalóg 2017 s Batmanom. "Ďakujem. Deti budú mať radosť."

 Pekný deň!




No comments:

Post a Comment